۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۴ خرداد
شرکت آب و فاضلاب روستایی اصفهان
منشور اخلاقي
ما كاركنان شركت آب وفاضلاب روستائي استان اصفهان به عنوان خدمتگزاران جامعه با هدف ارائه خدمات، تكريم انسانها، همكاري و تلاش براي جلب رضايت ارباب رجوع كه همانا رضايت خالق يكتاست، بر اصول اعتقادي زير هم پيمان و استوار خواهيم بود تا در جهت سرافرازي و اعتلاي كشور گام نهيم.
1-انجام وظايف و مسئوليت‌هاي شغلي و سازماني
1- 1به رعايت نظم و انضباط در انجام فعاليت‌ها و حضور به موقع در سازمان توجه نماييم.
1-2 در انجام وظايف و مسئوليت‌ها پشتكار و جديت داشته و آنها را با دقت، صحت و به موقع انجام دهيم.
1-3 سعي نماييم تا دانش خود را در زمينه فعاليت‌هاي سازماني به روز نگه داشته و آنها را با توانمندي و ابتكار خود در انجام فعاليت‌هاي اداري و سازماني به كار گيريم.
1-4 براي ايده‌ها و افكار جديد ارزش قائل شده و براي اجرايي كردن آنها به شكل منطقي در شركت و نظام اداري تلاش كنيم.
1-5 براي افزايش بهره‌وري نظام اداري از طريق افزايش بهره‌وري حيطه فعاليت خود تلاش كنيم.
1-6 از امكانات، تجهيزات و سرمايه‌هاي نظام اداري حفاظت نموده و در استفاده موثر و مطلوب از آنها بكوشيم.
1-7 روحيه انتقادپذيري داشته و انتقادات سازنده ديگران را به عنوان فرصتي براي اصلاح و بهبود خود و فعاليت‌هايمان بدانيم.
1-8 هميشه و در همه حال رضايت خداي متعال را مدنظر قرار داده و بر آنچه كه خداوند امر يا از آن نهي مي‌كند، توجه كامل داشته و او را ناظر بر اعمال و كردار خويش بدانيم.
2- رفتار و برخورد با ارباب رجوع و همكاران
2-1 مردم ذي حق نظام اداري هستند، تلاش نماييم با ايجاد ارتباط مناسب و ارايه خدمت بهتر، تصويري مثبت ازشركت و نظام اداري در ذهن آنان ايجاد كنيم.
2-2 در محدوده وظايف شغلي، اطلاعات و راهنمايي‌هاي لازم و مناسب به ارباب روجوع ارايه و در زمينه خدمت شفاف‌سازي صورت دهيم.
2-3 خواسته‌هاي قانوني ارباب رجوع را در چارچوب وظايف خودو به صورت عادلانه و با صحت، دقت و سرعت و بدون تشريفات زائد اداري و تحميل هزينه‌ اضافي به وي ارايه دهيم.
2-4 به نظرات، پيشنهادها و بازخوردهاي مراجعه كنندگان به عنوان منبعي گرانبها براي بهبود عملكرد نگاه كرده و با ديد منطقي به آنها توجه كنيم.
2-5 به نظم و آراستگي شخصي و محل كار خود توجه كنيم.
2-6روحيه كار جمعي را در خود تقويت كرده و در انجام فعاليت‌هاي گروهي مشاركت جو و مشاركت پذير باشيم.
2-7 روحيه قدرداني از ديگران را در خود تقويت كرده و سعي نماييم كه اين امر را در بين همكاران اشاعه دهيم.
2-8 دانش، تجربه و توانمندي‌هاي خود را با سعه صدر در اختيار همكاران قرارداده و در ارتقاي توانمندي‌هاي آنان كوشا باشيم.
2-10 تا حد ممكن در حل مشكلات شغلي همكاران تلاش نماييم
Date: 1393/08/14
Visti: 7297
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal