شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان شعار سال
صفحه اصلی
English ورود اعضاء نقشه سایت
نحوه ثبت شكايات و پيگيري

فرآيند ثبت شكايت

طبق ماده 12 حقوق شهروندي مبني بر حق رسيدگي به موقع و منصفانه به شكايات و اعتراضات ، سامانه ثبت و پاسخگويي به شكايات در شركت‌هاي آب و فاضلاب راه‌اندازي گرديده كه فرآيند ثبت شكايت به دو روش زير انجام مي‌پذيرد :

1- تلفن گويا : با شماره گيري شماره 02189608960 كه پس از ثبت كد ملي و شماره همراه و كد سه رقمي مربوط به شهر،  شما مي‌توانيد در مدت يك‌ دقيقه شكايت خود را بيان كنيد و در پايان كد پيگيري اعلام شده را ياداشت نماييد كه در صورت لزوم شكايت خود را پيگيري فرمايند .

2- پرتال : با وارد شدن به سايت شركت آب و فاضلاب روستايي اصفهان، روي لينك سامانه ثبت شكايت كليك كرده صفحه‌اي براي شما باز مي‌شود كه پس از مطالعه توضيحات درج شده كليد ثبت شكايت را بزنيد و فرم ظاهر شده را پر نماييد (آيتم هاي ستاره دار حتماٌ بايد پر شود ضمن اينكه كد ملي بايد معتبر باشد) در نهايت با زدن كليد ثبت شكايت ، شكايت شما ثبت مي‌شود و در پايان يك كد پيگيري به شما مي‌دهد .

 

پيگيري شكايت

مهلت پاسخ گويي به هر شكايت معمولاً 20 روز كاري در نظر گرفته شده است ، پس از پاسخگويي پيامكي به شماره همراه ثبت شده ارسال مي‌گردد و شما مي‌توانيد با وارد شدن به سايت شركت وكليك روي لينك ثبت شكايت در صفحه‌ي بازشده روي آيتم پيگيري شكايت كليك كنيد و با وارد نمودن شكاره پيگيري و كد ملي كه قبلاً وارد نموده بوديد پاسخ خود را مشاهده و حتي در صورت تمايل چاپ نماييد .

 

تاریخ به روزرسانی: 1398/07/20
تعداد بازدید: 4
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به شرکت آبفا روستایی استان اصفهان می باشد. استفاده از اطلاعات سایت با ذکر منبع بلامانع است.
Powered by DorsaPortal