شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان شعار سال
صفحه اصلی
English ورود اعضاء نقشه سایت
نحوه ثبت شكايات و پيگيري

فرآيند ثبت شكايت

طبق ماده 12 حقوق شهروندي مبني بر حق رسيدگي به موقع و منصفانه به شكايات و اعتراضات ، سامانه ثبت و پاسخگويي به شكايات در شركت‌هاي آب و فاضلاب راه‌اندازي گرديده كه فرآيند ثبت شكايت به دو روش زير انجام مي‌پذيرد :

1- تلفن گويا : با شماره گيري شماره 02189608960 كه پس از ثبت كد ملي و شماره همراه و كد سه رقمي مربوط به شهر،  شما مي‌توانيد در مدت يك‌ دقيقه شكايت خود را بيان كنيد و در پايان كد پيگيري اعلام شده را ياداشت نماييد كه در صورت لزوم شكايت خود را پيگيري فرمايند .

2- پرتال : با وارد شدن به سايت شركت آب و فاضلاب روستايي اصفهان، روي لينك سامانه ثبت شكايت كليك كرده صفحه‌اي براي شما باز مي‌شود كه پس از مطالعه توضيحات درج شده كليد ثبت شكايت را بزنيد و فرم ظاهر شده را پر نماييد (آيتم هاي ستاره دار حتماٌ بايد پر شود ضمن اينكه كد ملي بايد معتبر باشد) در نهايت با زدن كليد ثبت شكايت ، شكايت شما ثبت مي‌شود و در پايان يك كد پيگيري به شما مي‌دهد .

 

پيگيري شكايت

مهلت پاسخ گويي به هر شكايت معمولاً 20 روز كاري در نظر گرفته شده است ، پس از پاسخگويي پيامكي به شماره همراه ثبت شده ارسال مي‌گردد و شما مي‌توانيد با وارد شدن به سايت شركت وكليك روي لينك ثبت شكايت در صفحه‌ي بازشده روي آيتم پيگيري شكايت كليك كنيد و با وارد نمودن شكاره پيگيري و كد ملي كه قبلاً وارد نموده بوديد پاسخ خود را مشاهده و حتي در صورت تمايل چاپ نماييد .

 

تاریخ به روزرسانی: 1398/07/20
تعداد بازدید: 29
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
Powered by DorsaPortal